Translate

fredag 29 mars 2013

Mr. GQ

Heeeeeey, nu har jag tre dagars weekend! YAY. Veckan har gått väldigt väldigt snabbt. Vi har jobbat med ett math project hela veckan, vi blev lite over excited och bestämde oss för att göra en music video.  Så Kayla sov över hos mig både måndag och tisdag, och vi var uppe länge för att göra klart den, och det gjorde vi! Här är länken om ni vill ta er en titt:  http://www.youtube.com/watch?v=OjusfEf3ERU.
Sen har vi börjat med Research Paper i Lit class, vilket är det största arbetet vi skriver under skolåret. Ungefär fem sidor lång och en massa massa massa grejer man måste göra.
BARA EN VECKA TILL SPRINGBREAK! Åh vad jag längtar.
Idag var det något som heter Mr. GQ på skolan. Det är basically en pageant for men. Så alla killar på skolan som vill vara med. Det är en talangdel, en presentation och svara på en fråga. Jag, Daniella och Destiny went all out, T-shirts, skyltar och ballonger. Vi hejade på en av våra vänner, Taylor, och han kom tvåa! Det var en väldigt rolig kväll och vi skrattade mycket. Hela showen var väldigt kul, alla var riktigt duktiga.

Efteråt i våra vackra t-shirts. Destiny, Taylor, Daniella och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar