Translate

torsdag 4 april 2013

APRIL!?

heeeeeeeeey y'all (don't judge)
Det är så himlans mycket som händer just nu, verkligen hela tiden. Först och främst så är det bara 80 dagar kvar tills jag kommer hem till Sverige igen, herre vad tiden går snabbt. April liksom? vart försvann dagarna? Världens bästa men samtidigt världens sämsta känsla någonsin. Vill gråta varje dag för att jag kommer sakna alla så mycket. men är också så taggad för att få åka hem och träffa alla igen. jätteförvirrande kan jag säga.
helgen gick väldans snabbt. I fredags var jag på ett birthday pool party, fick träffa mycket nytt folk, så det var kul! Lördag gjorde vi inte speciellt mycket, målade ägg på det amerikanska sättet. man doppar dom i färg istället för att faktiskt måla på dom med kritor. Sen fick jag gömma mina värdföräldrars "easter basket". Här har man alltså korgar med godis och presenter istället för ägg.
Söndag morgon, eller ja, förmiddag, så fick vi leta. åt choklad ungefär hela dagen.
Måndagen efter skolan följde Kayla med mig hem, vi åkte till "the Melting Pot" med min värdmamma. En fondue restaurang. sååååååå mycket mat, gud så mätta vi var efteråt, men gott vare.
Tisdag gick snabbt, var på ett möte för körresan som är om två veckor. Onsdag idag vet jag inte ens vad jag gjorde. jag var alldeles för trött, hade morning practice med kören, så vi var tvungna att komma till skolan tidigt. Försökte skriva lite på mitt research paper vilket inte gick speciellt bra.
nu ska jag sovaaaaaa

så trött är jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar