Translate

onsdag 16 januari 2013

wednesday

tänkte bara titta in och säga hallå. onsdag är det redan. Ingen träning idag, så vi får se vad som händer framåt kvällen.
Imorgon har vi ett meet efter skolan, bara tre lag så det kommer inte att hålla på i 8 och en halv timme som det förra.. Poolen vi tränar i blev dubbelbokad i måndags, så vi fick bara två lanes, på cirka 20-25 pers. inte alls kul. men vi klarade oss helt okej tycker jag.
Juste, var och klippte håret i söndags. ÄNTLIGEN. det var alldeles för långt och alldeles för slitet. så nu är det av. men inte allt såklart. själv tycker jag att det är en megastor förändring, men det tycker inte någon annan, of course. jaja, jag är nöjd iallafall! haha, frisören fick tvätta mitt hår ungefär 3 gånger för att det var så slitet från allt chlorine.
mer än så tänker jag inte skriva. nästa helg är det afs läger söndag-måndag. Det är ju Martin Luther King monday, så vi har ingen skola. Om vi har tur så blir det ingen skola på fredag heller, kanskekanske så kommer det att falla två, kanske tre snöflingor i veckan. alla kommer få panik och sen stängs allt ner. men det är inte säkert än, så vi får vänta och se.


jag var i extas efter att jag hade klippt av håret



I swim team så har vi något som heter big/little. De personer som har varit i laget förut är "big" och vi newbies är "little". Så inför meets så ska man försöka att tagga sin big eller little med ett kort och ett treat eller något sånt. det här är vad jag fick av min big! ja jag vet att den är åt fel håll, innan ni säger att jag är dum för att den är spegelvänd. Men det står iallafall:
Sequoyah's long-haired beauty, Cornelia, good luck today, little! 
your big, Mallory

1 kommentar:

  1. Hej little big just cut your hair best Cornelia i hela universum. Sitter i soffanmed pappa mitt i natten och längtar efter dig. Gillar din nya frisyr men helt ärligt så är det lite väl kort:). Var ska ni vara på Afs mötet ? Här är då snöfint ute så det är likt en tavla. Fåglarna får mat, hackspetten är på plats och söta små domherrar. Nu ska vi sova. Böckerna har kommit ska se till att skicka dem till dig och till familjen Smith. Youre sincerely

    SvaraRadera