Translate

söndag 13 januari 2013

Saturday swim meet

första veckan i skolan avklarad. det gick väl rätt bra, kändes som att vi aldrig hade haft lov ens.
Igår kväll tog jag det bara lugnt, har ju haft träning varje dag så det var skönt med lite ledigt. Skypade med fader lite grann, kollade på film och åt grillad kyckling till middag. det smakade svensk sommar.

Idag har jag däremot varit borta hela dagen, kom hem för en timme sedan ungefär. Största swim meetet vi har haft hittills. det skulle ha varit 10 lag, vilket bara det är väldigt många, eftersom att det är runt 30 stycken i varje lag. Men så hade dom överbokat eller något så istället var vi 20 lag. herrejösses var mycket folk det var, plus föräldrar som skulle kolla. lämnade skolan vid elva imorse, kom tillbaka hem vid tio. så trött att jag kan dö. kul har vi haft iallafall, men det blev rätt långtråkigt emellan sina event. jag simmade först i event 1 och 4, sen fick jag vänta i ungefär 3 och en halv timme, och sen event 18 och 22. lååååååååång tid. men vi hade vårat lilla "snack-table" med en massa frukt och müslibars och sånt, så vi klarade oss.
Bara två veckor kvar av simningen nu, och tre meets. nästa är på torsdag om jag minns rätt. Får se vad det blir sen, track eller tennis.
Nu ska jag iallafall sova och sen imorgon ska jag och min hostmom göra lite allt möjligt, bland annat åka till frisören..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar