Translate

fredag 25 januari 2013

SNOW DAY

INGEN SKOLA. oj vad glad jag blev imorse när skolan blev inställd. Igår pratade alla om "is stormen" som skulle komma hit idag. Alla hoppades ju såklart att skolan skulle stängas ner. Innan vi gick och la oss igår så hade 20 skolor redan stängts, men inte min. Så imorse när klockan ringde så behövde jag inte ens kolla på väder sidan, utan ungefär alla skrev på instagram och twitter att skolan var inställd. hurrahurrahurra, hade prov och grejer som jag inte var riktigt redo för.... Plus att jag har gått och blivit sjuk, vilket suuuuuuuuger. Har ju County Swim Meet imorgon, hoppas bara på att det inte blir inställt på grund av vädret.
Annars är allt som vanligt, fattar inte riktigt att det bara är fem månader kvar, tiden har gått alldeles för snabbt, även fast jag saknar er alla där hemma en massa!
Ska se till att ladda över alla bilder från afs helgen så att ni kan få se vad vi gjorde.
pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar