Translate

söndag 27 januari 2013

County Swim Meet 2013

Så igår var vi på County Swim Meet. Det var i en pool vi har simmat i förut, en av dom bättre. Vi var bara 6 lag, så det tog bara ungefär 4 timmar.
Vi åkte från skolan på förmiddagen vid kvart i elva, tog en timme att åka dit. Vi bytte om, värmde upp och sen började det. Jag simmade inte förens event 14, så jag fick sitta och vänta lääääänge och bli kall. Men det gick bra sen iallafall. Tjejerna kom trea, killarna tvåa och tillsammans kom vi också trea. Efteråt gick vi ut och åt på Taco Mac, typiskt amerikansk restaurang. Det var helt okej, alla höll på att dö av hunger, så det blev helt tyst när all mat kom in, haha.
Idag är det söndag och jag är trött och förkyld. Skrek alldeles för mycket igår, så nu mår min hals inte speciellt bra. Skypade med mor och far imorse, sen kollade jag på film och bakade godaste chocolate chip cookies. Får se om något händer ikväll, kanske bio!

on our way, it was freezing on the bus

inside the typical american school bus, if you wanted to know

poolerna

vårt swim camp

hannah and wyatt

me and wyatt

zaria, me, michael, anna-beth, kristina, wyatt and madeleine



zaria and amy

practicing jumps

the flag that everyone was facing during the national anthem 

me and Zaria

....

Sequoyah swimmers

more swimmers

TACO MAC

Cody and Morgan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar