Translate

torsdag 31 januari 2013

TORNADO DRILL

yes, som rubriken lyder så hade vi tornado drill idag i skolan. Det regnade och blåste och massa hela dagen. som tur var så tror jag bara ett det var en liten tornado, och det var rätt långt från oss.
Men i början av 5th period, precis efter lunch, så kunde vi höra tornado sirens som dom startade. Sen efter kanske fem minuter så satte dom på dom inne i skolan också. Då fick vi gå ut i korridoren och sitta längs med väggarna i nästan en timme tror jag att det var. Man ska akta sig för fönster och dörrar, därför satt vi där vi satt. Sen fick vi gå tillbaka till lektion, bara en kvart eller nåt. 6th period har jag ute i en trailer. Men det var inte säkert att sitta i dom, så vi fick sitta i aulan hela den timmen och göra ingenting. Plus att vi inte behövde göra matte provet last period, så dagen har varit rätt bra måste jag säga!

Sitter nu och försöker göra klart ett chemistry project som är due friday. jättekul.  förstår inte speciellt mycket, men men, läraren är snäll iallafall.
Några skolar har blivit inställda imorgon på grund av stormen, men våran kommer troligtvis rulla på som vanligt. puss och hej

såhär ser min säng ut just nu................


1 kommentar:

  1. Nu är det fredagsmys! Ingen tornade så långt ögat eller örat räcker. Semifinal i spåret popcorn och te vi gör så gott vi kan. Skönt att det inte blev värre vi har haft nog mednaturkatastrofer i vårt liv. Oj nu slank det ned en skumtomte i Staffans

    SvaraRadera