Translate

fredag 28 december 2012

Jul nr. 2

Min andra jul firade jag som amerikanerna gör, med min förra värdfamilj.
På eftermiddagen den 24:de åkte jag hem till familjen finton, och vi hade julklappsbyte med kusinerna. sen på kvällen gick vi tillbaka till huset, tittade lite på tv och gick och la oss. Klockan 6 på morgonen den 25:e knackade Kylie (värdsyster) på min dörr och vägrade gå förens jag gick upp. Så jag släpade mig ur sängen och gick ner. Först ringde vi upp deras mormor och morfar på skype (dom bor i New York) och så fick dom vara med under hela öppna paket processen, och den var lååång. Men kul vare. Först fick vi våra christmas stockings som var proppade med en massa godis. sen öppnade vi ett paket i taget. Jag fick många fina saker, bland annat scrapbooking grejer så nu SKA jag börja. Vid tolv gick vi över till kusinernas hus, och dom visade alla leksaker dom hade fått.
Sen på eftermiddagen kom tammi och kevin och hämtade mig.
Allt som allt var det två bra jular, mycket kaos men så ska det ju vara på jul. Lovet rullar på, snart kommer mera släkt hit som jag ska få träffa.
Nu ska jag äta banankakan som jag bakade igår.

before

kylie

after

min kör på julkonserten, franskaaaa

alla körer tillsammans



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar