Translate

söndag 30 december 2012

LOV

tjenare världen. julen är över och alla börjar lugna ner sig lite med allt, julmusik, julpynt, alla ljus överallt. men det stannar nog uppe tills nyår iallafall. 
Har precis fått träffa mera släkt, och imorgon kommer det mer. men kul är det! Dom senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt och haft jullov. Har börjat med min scrapbooking äntligen, så nu ska det skapas. Hade första träningen på en vecka i onsdags, kallaste vattnet, alla höll på att frysa ihjäl ungefär. så vi var tvungna att gå upp tidigare för det gick inte att fortsätta simma. Tydligen så var det nåt fel på heating grejen, det hade ju faktiskt kommit ungefär fyra snöflingor under dagen, så dom kunde ju inte riktigt hjälpa det. hah all får panik när det är lite frost ute. I torsdags var träningen inställd för att temperaturen hade sjunkit två grader till. Så idag hade vi extra jobbigt, vi hade ju missat en hel träning. världens längsta pass kändes det som.
Efteråt åkte jag och Tammi och hämtade Kevin på flygplatsen. Kvällen har vi spenderat med att äta peanut butter fudge och spelat spel. 
Igår var jag och tammi och såg the Hobbit. Den var bra, så nu måste jag ju faktiskt se de andra. skäms jättemycket för att jag inte har sett dom än...
Nu är det dags att sova, godnatt

GRATTIS till världens bästa syster som fyller 20 år idag! Jag saknar dig jättemycket och hoppas att du hade en bra födelsedag med mycket kakor. love you <3

2 kommentarer:

  1. Du vet att The Hobbit är före Sagan Om Ringen filmerna va? Så egentligen ska du vänta tills alla The Hobbit filmer kommit ut och sen se dom;)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att nyårspussen kom fram genom telefonledningen. Ska hälsa så jättemycket från Terry och Wendi de är så concerned att duu har har det bra och du är så välkommen till dem i Indiana anytime. En lugn nyårskväl framför brasan, Daniela har redan gått till sängs, börjar jobba kl 7.30

    SvaraRadera