Translate

måndag 24 december 2012

GOD JUL

Då var det den 24:de igen. Hjälp vad tiden går snabbt! Firar min första jul här med min nya familj idag, och den amerikanska julen firar jag hos familjen Finton imorgon. Julklapparna är öppnade, köttbullarna är rullade och alldeles strax ska vi äta lunch. Hoppas att ni alla får en jättebra jul med era nära och kära. Och jag hoppas också att ni har mycket snö, här bara regnar det..

god jul från mig och mina tomma hyllor

christmas necklace from my stocking this morning


3 kommentarer:

  1. Hej sötnos , kalkonmiddag och huset fullt iHova. Danny jobbar 15 cm nysnö inatt massor av fika. Hoppas att du har d et toppen. Kramis mamma

    SvaraRadera
  2. Hej hopp, nu är det annandagen och Hova är åter nästan tomt. Själv tar jag tåget hem om en stund, resten åkte igår. vi saknar dig väldigt mycket, men snart är det jul igen.....Vad fick du i julklapp? Många julkramar Oma, Opa & Cilla

    SvaraRadera
  3. Snyggt halsband, tycker Opa

    SvaraRadera