Translate

lördag 17 november 2012

fredag!

tjeeena. hure läget? själv är det rätt bra nu alltså. Det är fredag och jag har lov i en vecka, hej glad! thanksgiving break yey! min hostmoms föräldrar kommer hit på onsdag, torsdag firar vi med dom och kusinerna och fredag är det black friday. såååå taggad alltså.
Imorgon är det dags för mitt andra meet. som sagt så är det bara relays som gäller, får se vad jag tävlar i. klockan elva går bussen från skolan och så håller det på till ungefär klockan fyra. Efteråt ska vi åka och titta när Connor har konsert med honorschoir.
Sen på söndag ska jag till en av utbytesstudenterna och äta lite thanksgiving food och lite så. vet inte riktigt hur många vi blir, men några stycken iallafall.
Skypade med sofia ett tag efter skolan, det var länge sen så det var kul!
Nu är klockan elva här och jag har precis bakat kladdkaka, hade lite tråkigt. men jag ska alldeles strax gå och sova så att jag är pigg imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar