Translate

onsdag 14 november 2012

kvällsbloggning

bloggar lite snabbt för jag har inget att göra. eller jo det har jag, massa läxor och grejs.
ja ja, idag var det iallafall en vanlig dag i skolan, hade ett quiz i US History som gick inte alls bra. fattar verkligen ingenting i den klasssen, jättesvår. plus att läraren är läskig och otrevlig.
hade träning ikväll som gick bra. på lördag har vi vårat nästa meet, som bara är Relays, så vi körde igenom alla eventen idag. Det ska blir roligt.
annars händer det inte så mycket här, jag laddar inför thanksgiving nästa vecka.
Nu ska jag ta och kika i mina böcker och lära mig om gamla amerikanska poeter, ionization energy  och sånt där som man måste veta och man ska kunna överleva ute i det verkliga livet efter high school.
puss och hej

hittade lite ahlgrens bilar i påsen med hemlängtan paket som jag fick av familjen Svanberg innan jag åkte. TACK, ni har räddat många dagar haha

1 kommentar:

  1. Allra käraste du, vilken tur att du har vänner som förser dig med bota hemlängtan paket. Har du några paket kvar från Ulrikas hemlängtanspåse? Här är det sjukstuga, jagvligger nedbäddad och Staffan är på väg hem feber. Mormor är i af äntligen frisk. Vi var på Rikards rockiga konfirmation i helgen. Det var trevligt och full fart i kyrkan. Rikard sjöng solo med bravur. Vad kul att simmningen fungerar med ditt knä , det var lite scary några dagar innan vi förstod att du var ok. Kramar i massor från mamma

    SvaraRadera