Translate

tisdag 6 november 2012

Election Day

japp, idag är den stora dagen. Election 2012. Dagen till ära är vi lediga från skolan, hurraaaaa!! fick sova länge, skönt. Har inte gjort speciellt mycket, gjort lite läxor, bakat brownies, haft LOST marathon. Ikväll är det träning, det går bättre och bättre för varje dag. igår berättade min coach att hon vill att jag ska simma 500 freestyle på meetet på fredag. aa för det kommer ju gå. trevligt att jag ska skämma ut mig inför alla, oj vad det inte kommer att gå bra. får väl försöka tänka positivt och göra mitt bästa.

Ett megastort grattis till världens bästa mamma som fyller år idag. Jag hoppas att du har haft en jättebra dag med mycket firande. Du är bäst och jag saknar dig en massa. <3

en av de få bilder på oss där ingen av oss blinkar

1 kommentar:

  1. Tack till världens bästa Cornelia för din födelsedagshälsning . Vi saknade dig vid middagsbordet, oma opa, Palle Karin, Ulrika Håkan Olov, Freddy Jona Daniela o pappa ett helt gäng var det. Hur var stämniningen hos dig efter Obamas seger .? Vilken snygg bild du har hittat. I morse när vi vaknade var hela världen vit och vi förstod att vintern har kommit hit! Nu ladda vi för simtävlingshejarklack på distans.? Massor av kramar mammamamma

    SvaraRadera