Translate

måndag 15 oktober 2012

HOMECOMING

så jag kanske inte är den allra bästa på att blogga. men det är väldigt tråkigt när man inte har lust. just nu har jag inte lust. jag är så trött att jag sover ungefär nu.
igår var det homecoming, my one and only. det var kul, väldigt amerikanskt. Jag hade med mig fem andra utbytesstudenter som hade missat deras homecoming. Vi stod ut ganska så mycket kan jag ju säga. roligaste var när vi inte kunde låtarna som spelades och alla sjöng med, förutom vi hahaa. men vi hade väldigt roligt iallafall, dansade och skrattade och tog bilder hela kvällen. efteråt så följde dom med hem till mig och så sov dom här. trevlans. sov i kanske 4-5 timmar så jag är som sagt trött trött nu. här kommer bilder från helgen.
och ett inlägg ska skrivas och publiceras om förra helgen då vi hade AFS läger, och om min första konsert på sequoyah high school. kanske imorgon. eller inte. vi får se.

me and tomas

alfonso, ratu, me, tomas

alfonso, me

inside, not a very good picture but still..

ratu, me

anee, helena, ratu, me

alfonso, ratu, me, tomas

alfonso, me

me, tomas
connor, me

alfonso, ratu, anee, tomas, helena, me, connor

after the dance

ok.

tired



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar