Translate

torsdag 13 september 2012

plugghäst

hejhejhallå. ja, jag inser att det var ganska så länge sen jag skrev här. sitter och pluggar pluggar pluggar och pluggar lite till (ja mamma jag försöker att inte överprestera men det är svårt!). Jag var sjuk och hemma från skolan i tre dagar förra veckan, så jag hamnade lååååångt efter, men jag försöker att komma ifatt så mycket som möjligt.
Dagarna just nu ser ungefär likadana ut. Skola, hem, plugga, sova. Nästa vecka är det lov (!!!!!!!) september-break, FETT skönt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på då, vi får väl se.
Juste, jag har äntligen fått en gitarr, så nu har jag något att göra, när jag inte har något att göra, hurra! Jag bakade cupcakes häromdagen när jag hade tråkigt, har lite svårt att vänja mig vid att ingen bakning här sker "from scratch". Allt kommer i paket, hahaa. men jag ska göra riktiga cupcakes någon dag, och kanelbullar.
Nu måste jag plugga lite till, har två prov imorgon och två på fredag. döööööööö åt skolan

3 kommentarer:

  1. Hej älskling, ta det luugnt med skolan:) Har ni lov, vad härligt skönt! Har du några planer för lovet? Hur ofta tträffas ni med AFS? Just det hur var det hos Tammy och Kevin? Vi pratade länge med Terry och Wendy när Daniela var där, det kändes som om det var igår vi träffades. Konstigt är det, samtidigt har du varit i USA i 5 veckor,oj!
    Såå glad är jag att du har fått låna en gitarr, skönt att kunna spela när du har lust. Hur är det på kören, vad sjunger ni?
    Har försökt ringa dig på Skype ikväll men har inte kommit fram.
    Massor av pussar och kramar från din mamma och din pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej, aa loe en vecka nu! vet inte riktigt vad vi ska hitta på, jag vet att jag vi ska åka och kolla på homecoming klänningar på torsdag iallafall;) AFS är lite då och då, obligatoriska grejer är inte så jätteofta men det är en träff om två-tre veckor.
      Jag sov ju bara en natt hos tammi och kevin, så vi träffades ju inte så mycket. men dom är huuuuur snälla som helst, jag ska sova hos dom nästnästa helg fredag till söndag så då får jag lite mer tid med dom!
      Kören går jättebra, roligaste på hela dagen, vi sjunger allt möjligt just nu spanskt och några gamla amerikanska sånger(:
      såg nu att ni hade ringt, vi kan skypa imorgon eftersom att jag är ledig hela dagen! så det passar när som helst för mig. puss och kram <3

      Radera
  2. En liten fråga, var hittar kompisar och släktingar din blogg, om de inte vet adressen?
    Tusen kramar
    Mammaaammama

    SvaraRadera