Translate

måndag 13 augusti 2012

yesyes

tja, kom precis hem från alla affärer. vi har åkt runt hela dagen eftersom att jag har varit tvungen att köpa nya kläder till skolan, mina är ju för utmanande. hittade lite smått och gott. Vi åt frukost på en restaurang som heter IHOP.
Det har varit ungefär 30 grader här idag, alltså dödsvarmt men i alla husen är det kallt. klockan är tjugo i åtta på kvällen här och vi ska alldeles strax äta.
Imorgon ska jag till skolan och registrera mig, och sen ska jag till någon doktor och skriva på något papper. Men jag börjar mina kurser på tisdag!

2 kommentarer:

  1. Lycka till first day in school! Härligt att allt verkar sååå bra:) vad skönt med värmen efter den kalla svenska sommaren. Satte in pengar på kortet i natt, fungerar det att betala med det i affärerna eller måste du ta visa kortet?Stor kram mamma <3


    SvaraRadera
    Svar
    1. tacktack, aa men det är liiiite för varmt men jag är nästan van vid den ;) ica-kortet funkar jättebra! kram hälsa alla <3

      Radera