Translate

fredag 31 augusti 2012

pep-rally

helluuu, här är jag. nu har jag helg och jag är jättelycklig. vi är lediga i fyra dagar, wooohoo.
jag var på mitt första pep rally idag, när alla elever samlas och så peppar man inför matchen imorgon. sista klassen var bara halv, sen kallades alla till "the gym" och så stod freshmen och sophomores på ena sidan och juniors och seniors på andra. Det började med att hela bandet kom in, de spelade några trudelutter och alla dansade och klappade i händerna. när alla freshmen skulle komma in och sätta säga, så skulle man tydligen bua åt dom, alla seniors och juniors skrek och buade. antagligen för att de är små så då är det meningen att de ska bli mobbade, det var kul iallafall. höhö.
Imorgon är det den första "riktiga" football matchen, alla är jättetaggade och håller på att fixa kläder och kostymer. Temat är USA, så alla har köpt och målat t-shirtar och shorts. Jag ska åka med några imorgon och köpa lite grejer till kvällen. Sen kommer jag att åka med dom till matchen, jag tror att vi kommer att bli ganska många tjejer. trevligt ska det bli.

världens sämsta blid från pep-rallyt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar