Translate

onsdag 19 juni 2013

skratt eller gråt?

Nu är det alltså 5 dagar kvar tills jag lämnar USA. förstår det knappt själv, hur har det redan gått 10 månader sen jag kom hit!? STÖRT.
Isabel åkte igår kväll, vi har haft det så himlans bra och det var skönt att prata svenska igen, även fast det kanske inte gick så bra alla gånger.. Det kändes som att vi var tillbaka i Sverige när hon var här, och det kändes både bra och dåligt. Vill fortfarande stanna liiiiite längre, men jag vill också åka hem NU.

De här sista dagarna kommer att gå så snabbt. Jag har precis börjat packa, och det är ju inte det lättaste när man har tre gånger så många kläder än när man kom. Vi har köpt påsar som man tar ut all luft ur så att kläderna tar mindre plats. Förhoppningsvis så fungerar det, annars vet jag inte vad som kommer att hända..
Allt är fortfarande kaos i mitt huvud, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag vet aldrig om det är sista gången jag gör någonting.
Nu måste jag fortsätta packa, önska mig lycka till. Det här kommer aldrig att gå.

litte Bilder från Isabels vistelse här

träffade en staty i the Olympic Park i Atlanta

han fick en puss

skulle äta på Zaxby's, men en storm gjorde så att det vart ett blackout. Vi blev fast inne i en klädaffär då dom inte lät oss gå ut när strömmen försvann. Tydligen så var det en tornado som touched down i vårat county.

SAVANNAH


jättefint vare med alla fåglarna 

på beachen

åt gooooodaste salladen någonstans på the River street in Savannah.


vi gick vilse i Savannah och försökte gå i kartan.


line to Mrs. Wilkes, en Southern restaurant som bara har öppet tre timmar om dagen. man får sitta vid ett bord med personer man inte känner och så skickar man runt skålar med mat istället för att beställa. 

köpte en massa starbucks ice tea för att inte dö

ville bada i en fontän då det var så varmt att jag nästa dog

skålade lite

träffade en gubbe utanför Coca-Cola huset

vi åkte till World of Coca-Cola i Atlanta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar