Translate

torsdag 27 juni 2013

JAG ÄR HEMMA

YES, jag är hemma!!!! äntligen! Känns konstigt, tror att jag fortfarande är kvar i USA. Det kommer väl slå mig om några dagar att jag faktiskt är hemma i Sverige nu. Dagarna har varit sjukt hektiska och jobbiga. Men jag har haft så kul ändå. Sov cirka tre timmar på 3 dygn, inatt sov jag i MIN säng i över 12 timmar. hah. DÖD var jag.
Jätteskönt att få träffa alla igen, och nu är jag precis på väg för att träffa några vänner. Om jag hittar dit, kommer säkert att cykla vilse...
Tack för mig, tack ni som följde min blogg under min otroliga resa. Kanske att det blir något mer inlägg i framtiden, vi får se! Just nu vill jag bara koncentrera mig på att komma tillbaka till svensk tid och åka och krama om alla mina nära och kära!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar