Translate

lördag 1 juni 2013

JUNI

jaha, då är det juni då. SJUKT. har ungefär ganska så precis tre veckor kvar nu, förstår knappt att det här året faktiskt är slut snart. Om tio dagar kommer världens bästa Isabel hit, åhhhhh vad vi ska ha kul!!!! Första veckan på sommarlovet är avklarad och den har varit braaaa. förra helgen var som sagt väldigt busy. Men veckan har varit rätt lugn. Måndag-Tisdag så hade jag och min Host mom en liten roadtrip till Huntsville, AL. Vi var och kollade på en massa fina vattenfall på måndagen, och sen tisdagen spenderade vi på US Space and Rocket Center. Det var väldigt coolt. Massa stora rymd grejer och så.
Det har varit jättefint väder ute, så jag har varit nere vid poolen resten av veckan och så. Igår kväll var jag och Zaria på bio, "Now You See Me" såg vi. Den var rätt bra, men hade ett konstigt slut.
Ikväll har en av utbytisarna ett Goodbye Party som jag ska på, och sen söndag blir det troligen en sleepover med någon. Nästa vecka kommer jag och min Host mom att åka till Washington DC! Tisdag-Onsdag tror jag det blir. Så det ska blir riktigt roligt! Sen är det bara några dagar, och så kommer ISABEL!!!!

1 kommentar: