Translate

torsdag 23 maj 2013

LAST DAY OF SCHOOL

Så igår var det sista dagen i skolan.. Lite sorgligt. Men nu är det äntligen SOMMARLOV. Och jag har en hel månad kvar här innan jag åker hem, allt är bara jättebra.
Idag ska jag åka och kolla på när alla seniors graduates med Daniella, sen imorgon åker vi till Six Flags, som är en jättestor nöjespark. Lördag är det ett till pool party, och efter det har vi en sleepover. Kuuuuul vecka kommer det bli.
Här kommer det några bilder på skolan och våran sista dag.

1396 - mitt skåp som jag INTE kommer att sakna. alldeles för litet.



chorus room

chorus

Taylor, me, Daniella, Ethan
6th period gang, I'M GONNA MISS YOU


me and Daniella

korridooooor

Francisco and Ethan


Francisco, Daniella and Ethan



CHIEF NATION

1 kommentar:

  1. Åhhh vad fett med sommarlov!!! Ta vara på sista månaden nu och ha det jättejättebra sista tiden!!!! Njut lite av amerikat åt mig med,
    PUSS

    SvaraRadera