Translate

onsdag 17 oktober 2012

videos

jahapp då var tisdagen över. Inte speciellt händelserik dag. hade kemi prov imorse som jag förhoppningsvis klarade, vi fick ett project som ska vara klart i november då vi tydligen ska måla elements från periodic table som gubbar. konstigaste skolan alltså. annars så har dagen varit bra, vi missade bussen imorse även fast vi har fem meter till busshållplatsen. Fast jag tror nog att mr. Garret (chauffören) var några minuter tidig.
Efter skolan hade jag träning, dryland har hållt på nu i några veckor inför simningen. Det är kul, men jobbigt. plus att något har hänt med mitt knä, vet inte riktigt vad som är fel men det gör ganska så jätteont nästan konstant. jag tror att vi ska åka och kolla upp det snart, även fast jag tror att det inte är något så är det bäst att jag skaffar en note från en doktor så att min coach inte tror att jag feejkar. eftersom att jag inte har kunnat springa de senaste två träningarna. men det är iallafall skönt att ha något att göra efter skolan, inte bara komma hem och göra ingenting.
litte Bilder från min första konsert på sequoyah, det gick bra tycker jag. kan ju inte direkt säga att jag diggar våra klänningar, men det är ett måste tydligen. och jag vet att bilder och filmerna suger men så går det när man har det sämsta kameran på jorden. ni kan ju höra ungefär hur vi lät iallafall. första filmen är kören jag är med i "Bella Voche". den andra är alla körer tillsammans.


okej så det funkar inte. fixar det imorgon.





Kom just på att jag har ett US history prov imorgon, ojdå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar