Translate

söndag 21 oktober 2012

helg

hallihallå dags för lite bloggning.
helgen har gått alldeles för snabbt, som vanligt. Skulle ha gått på en football game fredags, men så blev det inte. igår lördag gjorde vi inte så mycket på förmiddagen, bara tog det lungt. vid två åkte jag iväg med min hostmom till farbror doktor för att kolla vad som var fel med mitt knä. Dom kände och twistade, skjutsade mig i rullstol och tog x-rays av det. Det visade sig att jag har dragit en led eller något, kommer inte ihåg namnet för tjejen pratade dödssnabbt på engelska med hundra miljoner konstiga sjukhusord. men jag ska iallafall vila och ta det lugnt tills det blir bättre. måste skippa träningen nästa vecka.. om det inte blir bättre inom sju dagar så måste jag till en ortoped. men det får vi hoppas att jag inte behöver!
Igår kväll efter doktorn var jag iallafall iväg på ett sweet sixteen. En av de italienska tjejerna som också åker med AFS fyllde år. så vi var några där och pratade, åt och skrattade. trevligt vare.
Nu är det söndag förmiddag och jag måste plugga. har något som heter "notebook-check" i veckan, i US History. Då ska läraren se ungefär allt man har gjort de senaste veckorna, uppgifter som vi gör på lektionerna men inte lämnar in. Jag kanske har missat några såna (....) så nu måste jag göra dom.
puss och hej vi ses snart

1 kommentar: