Translate

fredag 10 augusti 2012

regnregnregn

tjaaaaaa, just nu sitter jag i lobby på hotellet vi sov på inatt. flyget från paris till new york blev försenat så vi fick totalt vänta i 14h på den flygplatsen. jag dog ungefär ganska många gånger då. men jag sov iallfall hela det åtta timmars långa flyget och det är jag jättejättejätteglad för, sen sov vi ungefär 3h på hotellet eftersom att vi kom fram vid fyra på natten och sen gick vi upp vid halv åtta för att äta frukost. vi var bara fem stycken som åt, alla andra sov. nu sitter alla och väntar, jag flyger som ensam svensk, men jag tror att det är några italienare eller nåt som åker med mig till atlanta.
det hällregnar utanför, som om någon häller hinkar, eller typ bassänger från himlen, aldrig att flygen går nu som vanligt, det tror jag inte på. plus att jag inte kommer våga flyga i det här vädret, jag har aldrig sett så mycket regn..
nu måste jag gå, vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar