Translate

lördag 4 maj 2013

50 DAGAR

AHHHHH 50 DAGAR KVAR. ungefär så kommer alla inlägg börja i framtiden.

jag freakar ut varje gång jag tänker på att det är så lite tid kvar. Snart kommer den dagen då jag sätter mig på planet och åker hem. äntligen? har ingen aning om vad jag känner just nu. Ena sekunden är jag så sjukt glad för att få komma hem igen, krama om alla och dö för att jag är så lycklig. sekunden efter det gråter jag för att jag inte vill lämna alla här. Jag har kommit nära många personer här, och att bara åka ifrån dom kommer att vara så svårt. Konstigaste känslan när jag inte kan säga vad som är hemma och vad som är borta. Så förvirrande, och jag vet inte hur jag kan förklara för er som inte har varit med om det. Jag kom precis hem från min allra sista konsert här i USA, så himla sorgligt.. Jag kommer sakna alla så mycket, jag vet inte vart jag ska ta vägen.

1 kommentar:

  1. Tro det om du vill, men jag kommer precis ihåg hur det kändes även om det är a very looong time ago. Längta till att träffa alla nära och kära familj och vänner hemma och samtidigt lämna den nya världen av vänner och familj i USA och att det är så långt mellan de båda världarna. Confusing! Men du båda världarna finns kvar:) Puss mamma

    SvaraRadera