Translate

tisdag 7 augusti 2012

TVÅ DAGAR - it's funny cause it's true

halloo, sista natten hemma ikväll. taggar som tusan och försöker packa det sista. Imorgon eftermiddag åker vi till Stockholm och sover hos min moster, planet går vid sju på morgonen så vi får gå upp tidigt!

Idag har jag packat in presenterna och försökt komma på vad jag ska packa i handbagaget. ikväll kanske jag ska in till örebro och säga hejdå till några vänner, vi får se hur det blir.

kaos i resväskan, funderar på hur mycket övervikt det kan vara..

tomt handbagage

presenter! vi hade inget sverige papper, men guld och silver är ju väldigt glamoröst? 

2 kommentarer:

  1. Hej, jättefin blogg! Vad har du köpt för presenter till din värdfamilj? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! jag köpte väldigt väldigt många presenter, nästa för många.. det var svenska kokböcker på engelska, böcker om svenska traditioner, GODIS (ungefär 3 ton), knäckebröd, osthyvel, smörknivar och en liten midsommarstång (:

      Radera